Kategorie
Elektronické platby
Elektronické platební metody

Reklamační řád

Záruka

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Záruka 24 měsíců se nevztahuje na bězné opotřebení, proto je důležité při reklamování zboží rozlišit pojem běžné opotřebení(životnost) a výrobní vady.
U atomizérů, clearomizérů a echomizérů je minimální doba běžného opotřebení(námi garantovaná životnost) 14 dnů
U baterií  je minimální doba běžného opotřebení(námi garantovaná životnost) 6 měsíců
E-liquidy jsou považovány za spotřební zboží

Záruku nelze uplatnit v těchto případech:

  1. Vady způsobené běžným opotřebením
  2. Nesprávné používání výrobku a nedodržování instrukcí v dodaném českém manuálu
  3. Nesprávné a nevhodné skladování
  4. Neodborná montáž zboží
  5. Záruku neposkytujeme na spotřební materiál, cartridge a e-liquidy

Postup při reklamaci, který je nutné dodržet

  1. Zboží na reklamaci neposílejte na dobírku. V takovém případě nebude zboží přijato.
  2. Zašlete řádně zabalené zboží na adresu : Tomáš Liebscher, Mozolky 44, Brno 61600.
  3. K zásilce přibalte kopii dokladu o koupi zboží a reklamační list, na kterém uveďte seznam reklamovaného zboží a u jednotlivých položek závady.
  4. Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů. Snažíme se o co nejrychlejší vyřízení, takže lhůta je obvykle kratší.
  5. V případě oprávněné reklamace bude kupujícímu zboží vyměněno a odesláno v následující objednávce, eventuelně dle dohody. Není-li zboží k dispozici, bude kupujícímu nabídnuta náhrada ve formě podobného, dostupného, zboží nebo vrácení peněz.