E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
Dokonalá kombinace nakyslého zeleného jablka se sladkými tóny červeného jablka.
Exkluzivní řada eliquidů Way To Vape, které jsou vyráběny v České republice. Tato řada se může pyšnit kvalitními surovinami a vyladěnými příchutěmi. Doladění jednotlivých příchutí probíhalo za přítomnosti vapingových nadšenců, kteří ladily jednotlivé příchutě k dokonalosti. Doslova se tedy jedná o eliquidy od vaperů pro vapery.
Kvalita e-liquidů Way To Vape je daná vstupními surovinami pro výrobu, které pochází z České republiky a EU. Samozřejmostí je dodržení standardních výrobních procesů a v neposlední řadě správným technologickým postupem při výrobě.
Poměr složek PG:VG je 50:50, takže jde o univerzální eliquidy, které lze použít do jakékoli e-cigarety různých odporů.
Opravdu dobrej e liquid
E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
E-liquid Way To Vape Apple vyráběný v ČR. Poměr VG/PG Way To Vape Apple je 50/50.
Přihlašte se k odběru a budete dostávat informace o nových produktech, slevách, akcích apod.