Produkt byl úspěšně přidán do košíku
Cena za kus:
Počet kusů:
Cena celkem:
Přejít k objednávce Pokračovat v nakupování
Zákaznická linka: 8:00 - 16:00 +420 721 232 331
Kategorie

Reklamační řád

Záruka

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Záruka 24 měsíců se nevztahuje na bězné opotřebení, proto je důležité při reklamování zboží rozlišit pojem běžné opotřebení(životnost) a výrobní vady.
U atomizérů, clearomizérů a echomizérů je minimální doba běžného opotřebení(námi garantovaná životnost) 14 dnů
U baterií  je minimální doba běžného opotřebení(námi garantovaná životnost) 6 měsíců
E-liquidy jsou považovány za spotřební zboží

Záruku nelze uplatnit v těchto případech:

  1. Vady způsobené běžným opotřebením
  2. Nesprávné používání výrobku a nedodržování instrukcí v dodaném českém manuálu
  3. Nesprávné a nevhodné skladování
  4. Neodborná montáž zboží
  5. Záruku neposkytujeme na spotřební materiál, cartridge a e-liquidy

Jak připravit vadný produkt k odeslání?

V mnoha případech dochází ke špatnému zabalení produktu a jeho samovolné poničení během trasportu k nám. Nejčastěji je to nedostatečné zabezpečení proti pohybu a následné prasknutí např. pyrex skla nebo protečení zbylého e-liquidu do balení e-cigarety a nebo přímo do elektroniky. V takovém případě je toto poškození nevratné a v mnoha případech končí zamítnutím reklamace. Prosím postupujte při balení dle těchto kroků:

  1. Elektronická cigareta musí být zbavena veškerého e-liquidu, přebytečný e-liquid vysušit kapesníčkem
  2. Cartridge je nutné zbavit e-liquidu (pokud je to možné) a zabalit je odděleně do papírového kapesníčku a uzavřít do igelitového sáčku
  3. Vadné zboží zabalit tak, aby nedošlo k dalšímu poškození přepravou
  4. Zabalit vadné zboží do měkkého materiálu, vložit do pevné krabice a zamezit tak případnému pohybu zboží

Postup při reklamaci, který je nutné dodržet

  1. Zboží na reklamaci neposílejte na dobírku. V takovém případě nebude zboží přijato.
  2. Zašlete řádně zabalené zboží na adresu : MEC Trading s.r.o., Maničky 43/12, Brno 61600.
  3. Zásilky zasílejte vždy výhradně na adresu. Z-boxy, pobočky Zásilkovny a podobná místa nejsou akceptovány. 
  4. K zásilce přibalte kopii dokladu o koupi zboží a reklamační formulář, na kterém uveďte seznam reklamovaného zboží a u jednotlivých položek závady.
  5. Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů. Snažíme se o co nejrychlejší vyřízení, takže lhůta je obvykle kratší.
  6. V případě oprávněné reklamace bude kupujícímu zboží vyměněno a odesláno v následující objednávce, eventuelně dle dohody. Není-li zboží k dispozici, bude kupujícímu nabídnuta náhrada ve formě podobného, dostupného, zboží nebo vrácení peněz.

Vzorový formulář pro reklamaci zboží naleznete zde: formulář pro reklamaci.


Potřebujete poradit? Napište nám